Soll ich warten oder ihn vergessen????

angel 13

Neuer Benutzer
08. Sep. 2003
4
0
0
33
Hallo zämä

Ich ha es problem ;( Und zwar hani en boy kännä glärnt und mi i ihn verliebt :verliebt: Das isch alles ihm Klasselager passiert.Dänn hät mer mini Kollegin d`email adresse bsorgt,wil si`s Handy kaputt isch ;( Dänn hani ihm natürli gad gschribe,aber es isch nüt zrugg cho :( Jetzt chani nume abwarte oder ihn vergässe wil er mega wit wäg wohnt :heulen: und ich suscht nüt vo ihm ha ;( Das heisst ,es liet nume a ihm öb er mir zrug schribt oder nöd.....

Jetzt weiss i eifach nöd wiä witer :heulen:

Kiss eue angel

P.S merci fürs läsä......

 
Hey!

Ig würd auso noni grad ufgää. Werum lütsch nid mau a? Villäch weiss er jo gar nüm wär du bisch, oder isch im Lager öpis glüffä? Lo der Chopf nid lo hangä, no nid jitz!

 
Merci.Aber ich ha ja sini nummere nid.Ich ha ihm per e-mail gschribe,grad wo i zrug cho bi.I glaub scho das er sich no a mi mag erinnere.Dankä viel mal für din rat :)

 
Ach sooo du hesch es Mail gschribä. Sorry ha nid guet gläsä. Hmmm i weiss, es isch huere scheisse wenn me muess wartä... ;( aber ig würd würkläch no chli Geduud ha. Was hesch de gschribä?

 
Wies ihm gaht und so und i wür mi mega freue wänn er wür zrugg schribe...Und das isch am Samstig gsi ;( Jetzt wart i u warti u nüt chunnt ;(