Hei, mal chli zu de vorgschicht,damit ihr au druschömed....
ich bin vor me als 2,5jahr mit mim ex zämecho und am afang isches würkli genial gsi, doch eimal isch er vo mir verletzt worde und nacher hets agfange krisele und isch nieme würkli guet gsi, s' erste jahr isch würkli absolut genial gsi. uf jede fall händ mir endi januar eini känneglernt im usgang und mit dere ischer dänn zämecho, ich han das ca. 2wuchene duldet und ha den gseit i erwarti e entscheidig, es hät mi zwüschedure de so dunkt das er wieder zruggwot, am vorletschte mitwuch hät er mi gschribe, das er mich liebt und dunstig abig bis samstig isch anschinend den sie bi ihm gsi, am samstig häter no eini is bett bracht, und hät nacher mich abgholt,wel mer am sontig no abgmacht gha hend, und ich han den e entscheidig gforderet, und er het gmeint i sel ne net under druck setze, er wel sich nonig entscheide, am mitwuch vorher heter aber gschribe er liebi mich, und am sunntig chunter dmeit das sini gfühl wie jing und jang seged, uf jede fall heter den zimli chüel gmeint, weni das nöd wel müesi ga...
ich bin dänn gange, au wens zersch no mega kracht gha het und sini schwöster mich hät müese heifahre....
ich vermiss en so, ich weiss es sind no gfühl ume vo ihm her au, es sind sicher etz mega vill schmerze zuegfüegt worde,doch irgendwo sind no gfühl, und ich gsens cho,das er i sis verderbe rennt, wel er werd irgendwenn zu mir wele zrugcho, doch denn werd ich nüme wele, wel sobald ichs einigermasse überwunde han,werd ich us angst s'gliche namal durezmache nüme ihn zruggne, ich weis eifach nöd was mache, es isch so uswegslos, und es tuet eifach nur u mega weh....
i ha mi etz di ganz wuche nöd gmulde und ihn häts wohl au nöd intressiert, ha nur hüt mi no entschuldigt für dases mi so explodiert häet und i handgriflich worde bi...
wa seli mache....
hoff uf antworte :heulen: