Zum Inhalt springen

Was soll ich machä?

3 Antworten554 AufrufeGestartet von xXxElectroladyxXx ·

xXxElectroladyxXxThemenstart
hey ich bin neu hier ich find gut das es so ä sietä git ich hoff es ko mir öper ä gute rad gä!

Also es isch ä so ich bin verliebt leider unglücklich scho sicher 1.5 johr

ich ken ihn scho lang (siet kindergarte)friener isch er eifach ä tup gsie

und den plötzlich hets klick gmacht und jetz lieb ich ihn.Er het aber siet 2 johr ä fründin.ich ha im gschriebä aber er het mir nie zruckgschriebä

den ha ich ihn aglütä und er het mir gseit "er ignoriert mi scho nit"

ich ha im wieter gschriebä aber er hat mir immer noni gantwortet

den ha ich im gschriebä "ich finds schei** das du mich ignorirsch"

den het er mich im chat blockiert uf sms het er au nit gantwortet den ha ich es uf gä...

Ich bin sehr schüch ich gang nit so gern uf lüt zu.Ihn nomol azlütä derzu

fehlt mir der mut.Anderi sägä au mir passä nit zämmä wil er jünger isch

(ich 17 er 16)und jo er kund userä gutä familie und (ich würd nit sägä sie

sind rich aber sini elterä vierdienä gut)und jo ich ehm bin grad segäteil vo ihm ...aber ich lieb ihn halt wiso und warum weis ich nit ich frog mi oft wiso usgrechnet er ...

Merci das ihr das glesä händ,sorry schriebe isch nit mini stercki..

Ja erstmal ein ganz liebes "Welcome in the club" nach Basel (?) - aber weisch was: Schribe tuesch eigentli scho guet, aber i demm Forum hätt's öppe sibezg Prozänt Tütschi und zäh Prozänt Öschtricher und di meischte vo dene händ ächt Müe mit öisem Dialäkt - das heisst wänn't Rückmäldige wottsch söttsch lieber hauchdeutsch schreiben ;)

Zu deinem Problem fällt mir leider nicht sehr viel ein, und leider überhaupt nichts erfreuliches ;( Den Typen musst du wahrscheinlich vergessen. Aber überleg dir doch mal, warum es genau der sein musste, was dich denn so fasziniert an ihm. Vielleicht findest du das, in etwas abgewandelter Form, auch bei anderen :rolleyes:

lg Nuthello

Hi!

Also ich finde eigentlich, dass er Dich ignoriert, spricht nur für ihn. Schau mal, er hat seit 2 Jahren eine Freundin, das ist ja wohl das Hauptargument dafür, nicht in näheren Kontakt mit Dir zu treten. Außerdem kann er garantiert mit Deinen emotionalen Ausbrüchen und Unterstellungen "Du ignorierst mich" nichts anfangen, denn eigentlich hat er Dir ja nichts getan. Er ist ja nicht verplichtet, auf Deine SMS oder Anrufe(?) (ich weiß nicht, was "aglütä" heißt) zu reagieren.

Alter und sozialer Stand finde ich persönlich unwichtig, ich verlieb mich auch meistens in Jüngere, die aus einem weniger wohlhabenden Elternhaus kommen als ich. Aber die Freundin ist der Knackpunkt.

Vergiss ihn. Ist echt am besten!

ist ja süss dieses schwitzerduitsch... . mit mühe versteht es der deutsche aus der bunten republik auch.

zum thema:

also es macht absolut keinen sinn dem hinterher zu laufen. das sagten die leudde vor mir ja auch schon. schau nach vorn und vergess den typen.

be advised .... aus liebe kann auch hass werden. du bist dem knilch mindestens egal und er gibt dir auch gar keinen anlass an irgend was zu glauben oder zu hoffen.

Seite 1 von 1 · 4 Beiträge in diesem Thema