Zum Inhalt springen

chaos der gefühle

1 Antworten716 AufrufeGestartet von (b-) engelchen ·

(b-) engelchenThemenstart
hoi zämmä ha voll liebeschaos villicht chender mir helffä????

min ex und ich sind 16 möned zämmä gsi.

mir hend zimmlich viels durä gmacht. sini eltärä hend mi nümä aktzeptiärt und mini ihn au nümmä

doch irgendwen hani di problem nümä usghaltä

und schluss gmacht wiel eifacht zviel gsi isch. min ex hett au

mössä sich opäriärä la. und ä kollegin ischnä immer go bsuächä

den sinz 2 wuchä nachdem üs trennt hent zämmä cho. aber sie hent nid mal d muät ka mir das Z sägä bisis mal usägfundä ha und vo detä ah hani nä versuächt ihn z hassä. 2 mönet später hemmer üs ganz churz gse mit sinä fründin :heulen: . aber mir hend üs nur schnell heu gseit und sind wieder gangä. denn ischer mal zu minärä kollegin verbi und hett mit ihrä chlä gschnurt und hett gseit die frau woni ha wellä hüratä isch scho weg. denn sind wieder 3 mönet verbi gsi und ich ha gmerkt dasinä nid cha vergessä. und den hani wider kontakt mit ihm ufgnoh. und ha mit ihm sms gschribä. und ha gschribä dasi no gfühl für ihn ha den hetter gseit daser mich no liäbt und daser mit sinner jetztigä fründin schluss machi und das er mich no vo ganzem härzä liäbt und das es mit sinärä fründin nüt laufi und so. und das isch 3 wuch här und sie sind immer no zämmä und den telefoniäremer mengisch und machter immer so ahdüdigä gmacht daser mich no liäbt und so. und weni mal sie zämmä gseh hebet sie egschtra händli und so und küsset sich. was söll das?????? was will er damit erreichä chammer das öbert sägä???????????

hoi

i glaube är wot de nume warmhaute...du hesch dä schritt gmacht...jez muesch leider konsequänze träge...du hesch ihm vo dine gfüu verzöut, jez ligts a ihm..wenn ihn drängsch und är zruggchunt isches nid vo ihm uscho...denn chunts sicher nid guet...lonem zit....

Seite 1 von 1 · 2 Beiträge in diesem Thema