Zum Inhalt springen

Schwere Entscheidung!!!

3 Antworten907 AufrufeGestartet von bewegtemann ·

bewegtemannThemenstart
Hallo zäme

Eigentlich machi das nit so offekundig aber irgendwie nimmts mi glich wunder was evtl dir würdet mache oder sogar scho i dere situation sit gsi?

Vor guet 6 johr hani mini hütigi Frünndin kenneglehrt und has sehr guet mit ihre. Emel bis vormene halbe johr.Es het alles passt und mir sie relativ viel furt gange und heis immer lustig und guet gha. Es isch nit so dasmer nit intensivi gspröch füere. im gegeteil. i findes sehr schön wene frau eim öppis cha lehre was bi ihre sehr guet dr fall isch als angehendi lehrerin.

Vor eim Johr simmer zämmezoge und eigentlich fast chli gege mi wille..innerlich zumindest. Was nach 6 johr sehr komisch isch. Normalerwis zieht me jo chli frühner zämme. Als Partygänger und dj bini halt viel unterwegs i de discos. Was s guete isch sie lost die musig gar nit gross. Nur gelegenheit macht liebe. Im Dezember hani e frau kenneglehrt woni eifach säge booohhhh wow...optisch...zumindest.

Lange rede kurzer sinn i hami glaub liecht verschosse i die frau. Mir hei de au viel abgmacht...leider bini zu feige gsi ihre z säge dasi e frünndin ha sit 6 johr. Nach ca. 3 mönet hanis de nit usghlate und ha minere frünndin gseit dasi eini kenneglehrt ha und nit gnau weiss wies mit eus söll witergo.Ebefalls hani s dr andere frau gseit was sache isch.

so...Leider weissi nit wasi söll mache jetzt.einersits hangi wahnsinnig a dene 6 johr mit mire frünndin wo zwüschezitlich e wohnig für sich het und anderersits fühlimi wahnnsinnig azoge vo dere frau woni im dezember kenneglehrt ha. I nene mal mini frünndin C isch intelligent und weiss genau wasi will. Eigentlich heimer au Plän zämme was mir alles no gärn würdet mache. Die anderi i nenne se mal L ; ) isch sehr schön und au nett. Numme leider nit grad die hellsti weme das so darf säge. Es isch ja nit dasi e Geniefrau bruche. Aber es bitzeli allgeminwüsse sötti scho vorhande si und mängisch hcunnts mr vor naja..ok...i glaube dir wüsset wasi meine:

Mir rede vor UNO und L meint echt mir redet vom spiel UNO...und dr JOKER isch dr KOFI oder wie??..scherz bei seite.

Nun fallts mr sehr schwer mi z entscheide...C oder L?Langi bezieig wome weiss wasme dra het. oder öppis neuis wome alles chli neu mues ufbaue?

i schlo mi gli sit eim johr mit dere frog ume...irgendöppsi mues doch mal passiere..ha eigentlich dänkt kommt zeit kommt rat..aber naja bis jetzt isch nit grad viel rat cho numme zit vergange.

Was meinet dir??oder wie gseht dir das?

Liebe gruess

hallo!

ich glaube,dass mitere frau wo dich ned chasch unterhalte,dass cha ned gut gah!du wirsch dich furchtbar nerve mit dä zyt,glaub mir :mauer:

die muess jo cheibe guet usgseh,wenn du so uf sie abfahrsch ;)

wie sind dini gfühl zu dinere richtige fründin?

ciao ciao 8)

ja ebe usgseh isch ja immer gschmacksach. Die anderi gfallt mr halt scho...rede chame mitere au..aber es isch de me imemr numme uf lehrbasis...do chani öppis verzelle über irgend eis thema de muesch fast bi adam und eva afo damit si überhaupt mal stiegt. Logo gits au sache wo si bscheid weiss drüber.

Zu mine gfühl zur richtige frünndin? Ja einersitis liebi si no und weiss ja au wasi dra han. Anderersits muesi säge wenni scho uf gedanke chumme wie evtl schluss mache oder i die richtig cha jo öppis nümme stimme oder?

S ganz dumme isch jo wo mini frünndin gar nit weiss dasi mit dr andere knutschet han..isch ja au fremdgehen...drum machi mr ja die gedanke.

Je nach situation wenni mit dr einte zämme bi oder mit dr andere dänki plötzlich wieder a die anderi frau...sigs wägemene musikstück oder filmusschnitt oder so..und de bini 2 - 3 minute völlig weg..do cha öpper mit mir rede i bechumme gleich 0 mit...

mach mr ebe scho grossi gedanke.

Du hesch aber rächt das wemer mit öpperem nit cha rede wirds uf duur use sehr schwer..

6 jahr sind en langi zyt..evtl häsch au s'gfühl du muesch öppis nochehole..

ich wör säga bis ehrlich mit dinere fründin und bschiess sie nöd länger,eifach us respäkt vo ere!

dänke desi frau isch au nöd das wahre und du bischt chli bländet vo erem ussehe..aber ebe,s'heu sett mer sch uf dä gliiche bühni ha,wenn weisch was ich mein ;) !

vellech wär guet wenn du mol vo beidne fraue es ziitli trännt wärsch und so usegfindsch awem s'herz am meischte hängt! :verliebt:

ciao a tutti 8)

Seite 1 von 1 · 4 Beiträge in diesem Thema