Zum Inhalt springen

Wiesooo??Lieb dich Doch

1 Antworten1'350 AufrufeGestartet von härzige ·

härzigeThemenstart
Hallo...

Ich han mich vor es paar mönet i mini Traumfrau verliebt, has erscht nach paar jahr gmerkt was sie för en super frau isch...wow.... mier hend super guet gha zäme alles schön langsam immer besser worde... Ich han gwösst sie dänkt ähnlich und han mega vorsichtig die ganz sach welle aga.. Han sie denn amne fäscht wo ich sie ganz secher hät chönne küsse ned küsst, well ich han ihre welle bewiese dass ichs ernst meine met ihre... DOch das isch bestraft worde,,churz nacher het sie mich nömme beachtet, das 2woche lang, ich be immer verzwifleter worde und han denn schliesslich trotzdem de schönst liebesatrag gmacht, ha ihre all mini gfühl gseit etc... aber sie hed ned vel gseit, nur dass kei gfühl da seget, aber vor 2woche no voll.. Und jetzt höt abig en wuche chund sie metemene guete Kolleg vo mier zäme... Hey was lauft? Be no nie so truurig gsi.. es macht mier alles weh, cha ned schlafe, zittere die ganz ziit.. liebe sie doch so fescht... was chan ich nur mache????? Be no nie so verliebt gsi..

Lea I LOVE You!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!M

hey, ojemine, das si würklech schlächti nachrichte.... wenni di bitrag läse, fragi mi, i welem chindergarten denn dini liebi isch... (sorry, dassis so krass usdrücke). nur wüll se de ned het chönne ha, chunnt si jetz mit emene kolleg vo dir? wott si di iversüchtig mache? i finde, dass du vil ä besseri frou verdient hesch, eini, wos dir ned übel nimmt, wenn du se ned küssisch wenn d'glägeheit günschtig gsi wär. du dänksch jetz sicher, i cha das ja eifach schribe. doch o i stecke voll i liebeschummer hoch drü u chume dert fasch ned use. sit 3 monet isch jetz schluss, u i liebe ihn no immer. doch hani jetz gseh ( absttand bringt mängisch henne viu), dass es scho guet isch so, wies momentan isch. doch das het sini zit brucht. i wünsche dir vil chraft u energie, dass du dini situation o so chasch meischtere u de chly speter gsehsch, dass es scho isch richtig gsi, wies gloffe isch. denn es het im läbe alles ä sinn, die guete u schlächte zite!.. drück di!

bluemechind

Seite 1 von 1 · 2 Beiträge in diesem Thema