Zum Inhalt springen

wiesooo???

2 Antworten781 AufrufeGestartet von sniff bindli ·

sniff bindliThemenstart
SALi ZÄMÄ

ich weis nimmä wiiter. ich ha mal einä kollä glert und ha nä mega gliebt und är mich ai. da hed är welle zu mier cho, ich ha immer nei gseid. ich ha det so äs teif gha will ich nei gseid ha ich ha das im unterbewusst si gmacht. ich ha irgend wie mega angst gha ich weis aber nid wieso. mier hend eus uf d strass mal gseh aber nie sali oder so gseid. vor äs paar täg isch es hammer fäscht gsi. är isch au gsi. mier hend chli mitenand gret. am schluss ischs zu mä abschluss kuss cho. ich ha ihm am nechste tag gschriebe gha är sell au ini bar cho. :compi: de heder gseid villicht chiemer wen ich ihm ä kuss gäb. :schmatz: de heder mier no gseid gha das är mich liebt. ich bi so glücklich gsi. 8) ich bi id bar und är isch eifach nid cho ich bi mega enteuscht usä gangä. :heulen: da chunt kollegin und seid är sig da. ich bi mit schwänkende gfühl wider inä gangä. ;( ich bi inä, är isch bi sinä kollege gsi und hed mi gar nid beachtet. am und zue ä blick winkel aber meh nid. ich bi mega trurig gsi är hed mi gfragt ob d pädi da sig är vermissi ihn mit ihm heider die ganz week gfästet. hani gseid nei de ischer wieder zu d kollege. ich bi mega trurig gsi. de isch halbi 1 gsi und si sind schnäll uisä hani ämel dänkt. da hed kollegin gseid si sigi hei si heigi ufä zug müese. ich bi meeegga trurig gsi :heulen: und wen ich ihm äs sms schriebe schriebt är nid zrug. är hed nidemal sali gseid gha. ich liebe ihn soo ich weis nimmä wiiter. :mauer: cha mer öber en rat gä

mega liebe gruess sniff biindli

ähhhh....würd dir echt gern helfen, aba ich versteh leider kein wort...sorry....

Damit is Butterfly nich alleine! Sorry, die deutsch-sprachigen sind hier wohl in der Mehrzahl, sorry :(

Übersetz uns Doofen doch mal deinen text..dann kann man vielleicht auch was dazu schreiben ;)

Seite 1 von 1 · 3 Beiträge in diesem Thema