Zum Inhalt springen

*Meine Gedanken* ??Wer bin ich??

268 Antworten25'095 AufrufeGestartet von verysad ·

@ wunderkind

Danke mach ich immer gern :) hab deinen Tread durchgelesen. Tust mir leid ....

Ich hoffe es bessert sich bald bei dir :trost:

@madaha

Ein wirklich sehr schönes Gedicht :] so gings gehts mir im Moment auch ;( Gehts dir immer noch so schlimm ?? Hoffe nicht... :schmatz:

Vorallem der letzte Abschnitt trifft bei mir 100% zu.....hat mich sehr berührt dieser Text.

KisSsssSSssSSS Hab euch lieb

verysad

hey verysad, deine gedichte sidn immer sehr schön geschrieben, berühren mich immer ziemlich, vorallem, weils mir noch bis vor kurzem genauso ging. hoffe dir gehts bald wieder besser!!! :trost:

Hab gerade all deine Gedichte und die dazugehörige Geschichte von dir gelesen. Muss echt hart sein für dich aber irgendwie wirst du das schon überstehn :]

Und zu deine Gedichten, sie sind so schön. Echt ein grosses Kompliment an dich :super:

:schmatz: Heal

verysad

Herz = Glühbirne ??

Am Anfang hast du mein Herz entzündet

Es wurde hell

Ich begann zu scheinen

Fühlte wärme

Sah nun alles in einem anderem Licht

Doch dann hast du angefangen mit dem ein-und ausschalten meiner Gefühle

So wurde das Scheinen schwächer

Und ich sah alles wieder in einem anderen Licht

Trotzdem war es immer noch hell und erfüllte mich

Doch du hast immer noch nicht aufgehört mit dem ein-und ausschalten

Nun wurde es immer trüber und immer weniger Licht

Meine Kraft ging langsam, sie hing nur noch an einem dünnen Bändchen

Aber es interessierte dich überhaupt nicht

Du hast eifach weiter gemacht wie es dir passte

Und so kam es und mein Herz riss

Kein Licht mehr

Keine wärme mehr

Nur noch Dunkelheit

Ich konnte nichts mehr sehen nur noch diesen Schmerz fühlen

Aber bemerkt hattest du es immer noch nicht

Hast nicht gesehen das mein Strahlen erloschen war

Und so passierte es dass mein Herz in 1000 kleine Teile zerbrach

Kein Wunder denn es war schon ganz abgenutzt und hatte nur noch eine dünne Schutzschicht

Jetzt lag es da, zerschmettert auf dem Boden

Und endlich hast du es gesehen

Doch anstatt versuche alle Teile aufzuheben und sie wieder zusammen zu fügen

Bist du einfach gegangen und hast mich allein gelassen

Hast mich auf deinem Kopf und Herzen verbannt

Und jetzt lebst du so als ob es nie mein Licht gegeben hätte.... ;(

Tränen.....

Jede einzelne nur für dich!

Tränen....

Jede einzelne zeichnet mich!

Tränen....

Wann werden sie vergehn?

Tränen....

Wird es mir besser gehn?

Tränen....

Sie befreien!

Tränen....

Machmal hilft es zu weinen!

Tränen....

Bitte bemerkt sie doch!

Tränen....

Sie zeigen, ich lieb dich noch!

;( ;( ;(

Original von verysadDanke :)

Hab gerade all deine Gedichte und die dazugehörige Geschichte von dir gelesen. Muss echt hart sein für dich aber irgendwie wirst du das schon überstehn :]

Und zu deine Gedichten, sie sind so schön. Echt ein grosses Kompliment an dich :super:

:schmatz: Heal

verysad
vielen dank! :schmatz: ja, dass wird schon wieder! was issn bei dir los??? :trost:

Was bei mir los ist ? Naja eigentlich zu viel ;(

Habe eigentlich gedacht ich hätte meinen Liebeskummer überwunden. Da es schon 2 Monate her ist, und seit 1 Monat vollkommen kei Kontakt mehr. Doch jetzt hat er sich wieder gemeldet und gefragt warum ich ihn ignoriere und ob ich einen neuen Freund habe. Er ist doch selber Schuld er wollte mich aus seinen Leben und nicht mal eine Freundschaft. Darum soll er mich auch in ruhe lassen. Denn jetzt muss ich wieder viel zu viel an ihn denken. Man....

Kann man nichts machen, ich denke jeder bekommt wieder mal einen Rückschlag, aber ich gebe nicht auf, ich werde es schon noch schaffen :]

Und ich fahre auch heute in die Ferien mit 3 Freundinnen. Für eine Woche ins Tessin, das wird mich schon auf andere Gedanken bringen. Und neue Inspiration für neue Gedichte geben :) ) Denn Ferien tun immer gut.

Also danke euch allen ihr habt mir sehr geholfen :schmatz:

Wünsche euch auch schöne Ferien !!

KizzZZzZZZZzz

verysad

Bin mir auch ziemlich sicher, das du das schaffst, über ihn hinwegzukommen!!! :trost: du hasts gut, du hast schon ferien, wir kriegen erst nächste woche ferien und dann fahr ich auf mein heiß ersehntes zeltlager, mit all meinen freunden! einziger nachteil is, dass mein bester freund mit seiner freundin auch mitfährt. weiß noch nich genau wie ich das eine woche am stück aushalten soll, aber naja, ich muss halt!!

danach fahr ich nach bulgarien und da werd ich mich dann auch ablenken und richtig erholen!!

lg :schmatz:

Wieder da :) )

Ferien haben sehr sehr gut getan :]

Aber kaum komme ich nachhause, muss ich herausfinden dass sich eine andere an ihn heranmacht ob er was mit ihr hat weiss ich nicht so recht X( Hab eigentlich gedacht dass das mir nichts ausmachen würde. Aber ich musste wieder :heulen: man.... ich hatte so gute Laune und alles und fühlte mich total erholt und jetzt wieder dieser Scheiss.... ;(

Bitte liebe nicht....

Denn ICH liebe ihn!

Bitte küsse nicht....

Denn ICH will ihn küssen!

Bitte berühre nicht....

Denn ICH will ihn spüren!

Bitte mache nicht glücklich....

Denn ICH will ihn glücklich machen!

Bitte .... ich flehe dich an... hör auf!! Ich weiss ich habe kein Recht dazu, aber es bringt mich um. Du darfst ihn mir nicht wegnehmen, auch wenn er nie mir gehört hat. Bitte....Ich kenne dich nicht und ich will dich auch nicht verurteilen, aber es geht nicht anders. Warum musst du das machen, jetzt wird er mich endgültig vergessen. Warum musst du ihm auch noch dabei helfen? Warum sind du und alle anderen plötzlich wichtiger als ich? Warum darfst du ihn sehen und mit ihm Zeit verbringen und ich nicht ?

grosser schmerz!

wenn du dich aussprechen willst...gerne.

ich habe im moment auch totalen liebeskummer.

war auch eine verflixe story...uiuiui ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

ich hab da auch noch eine witzige idee. wenn du dich an ihr "rächen" möchtest. habe ich auch gemacht und mir gings nacher viiiel viiiel besser!

aber ich weiss bis heute nicht, ob es was genützt hat. hihi

aber es war witzig und für einen klitzekleinen moment war ich richtig happy! =)

kussi dongido!

ps. deine gedichte gefallen mir. obwohl... ! =)

Liebe ist Leidenschaft, Hingabe jemand ohne den man nicht mehr Leben kann.

Verlieb dich bis über beide Ohren.

Such dir jemanden nach dem du verrückt bist und der dich eben so Liebt wie du ihn.

Wie man so jemanden findet?????

Vergiss den verstand und hör nur auf dein Herz.

Denn ohne Liebe hat das Leben keinen Sinn.

Wer sich in seinem Leben nícht einmal richtig verliebt hat hat sein Leben gar nicht gelebt.

Und ich finde auch das das stimmt denn wer nicht mal richtig verliebt war weiß auch nicht wie glücklich man sein kann aber auch gleichzeitig wie unglücklich man sein kann. Und diese Gefühle gehören doch einfach ins Leben.

Oder was meint ihr??

So das wollte ich jetzt einfach mal los werden.

bis dannJenny

@ Jennifer

Da stimmt ich dir voll zu :super:

Ohne Liebe hätte das Leben keinen grossen Sinn. Aber machmal ist es auch die Liebe, die uns denn Sinn nimmt ....

@dongido

Das mit dem rächen wäre ja nicht mal so eine schlechte Idee, obwohl es mir nicht viel bringen würde ausser ein bisschen schadenfreude :evil:

Nur das Problem ist 1. ich kenne sie nicht wirklich und 2. weiss ich auch nicht genau ob sie was zusammen haben. Habs halt nur so per Zufall mit bekommen.

Was war das denn für eine Rache ? ( Nur für den Fall ;) )

Danke für das Angebot zum mich aussprechen, aber ich versuche im Moment ihn zu vergessen und ignorieren. Besser für mich... Aber wenn du dich mal aussprechen willst, kannst du das auch bei mir :]

?( Dieses "obwohl" ist das jetzt positiv oder negativ gemeint ?

also jo!

es mues sich jo nöd immer reime. aber sus ischs scho okay!!!

i finds echt schö zum teil treffets au uf mich zue. aber naja...! *heul*

hm... also das wär eso. i het do e witzigi adresse: http://www.gaymann.de/Voodoo/voodoo.html

hihi macht echt fun. ... hehe =)

i sött den emol! =)

kussi dongido

Ach so ja trotzdem danke :)

Hehe echt witzig die Seite :] Habs grad 3 mal mit meinem Ex gemacht und 1 mal mit dieser "anderen" die es vielleicht gibt. Hat echt spass gemacht !!!!

Danke für den Tipp :) )

biiiide biiiide. wenns gholfe het bini froh! =)

hihi i finds total witzig. hehe!

wie isch den dini story?!

het er dich mitere andere betroge oder wie ischs gloffe?!

i ha nämli s gfühl üsi storys sind sich ähnlich! =)

hehe kussi dongido

Hey du ....

Jo nai i glaub nit dass si ähnlich sind. Will i tenka es git nit nomol so an trottel wia in :rolleyes: Miar sind eigentli glücklich zema ksi, alles immer guat kloffa. Und z mol het er sich eifach nüm kmolda und denn han i im ksait dass miar amol reda müand. Aber er het immer kei Zit ka und isch miar voll uskwicha. Ih bin im denn öpa 2 Wucha hinanochkloffa aber nocher han ihs ufkeh....wenn er nit will denn will er nit. Z tumma isch eifach ksi er het miar nia ksait was los isch und warum. Und z schlimmschta er het nia schluss kmacht nit amol per sms oder msn. Und so het miar dr schlussstrich kfehlt. Und jetzt häng i no an im obwohl es 2 Mönat her isch. Inzwischa het er sich a paar mol kmeldet, aber richtig drüber kredet hend miar nia. Und hüt han i grad erfahra dass er a neui het ;( zwor i glauba er liabt si nit. Aber i bin glaub bald drüber hinweg. Ih mag in schu no aber es bringts voll nit....... so das wärt t kurzfass ksi und drum Grund warum ih akfanga han zum gedicht schriba.

Aber betroga het er mi nia, obwohl er das bis jetzt bi jedera kmacht ka het. Wenigschtens öpis positivs. Und was isch bi diar passiart ?

Jetzt gehörst du ihr,

und nicht mehr mir.

jetzt darf sie dich küssen,

und ich werde dich vergessen müssen.

jetzt darf sie in deiner Nähe sein,

und ich bin allein.

jetzt sagst du ihr: ich liebe dich,

und ich muss sehn du liebst nicht mich.

Jetzt ist alles so anders......

ja stimmt. bi mir isches ganz andersch!

also i ha dozmol no en fründ kah, wo er mir gseit het, das er uf mich stöchi. okay isch no easy hani so für mich denkt. und mir hend den de kontakt immer schööö imstand ghalte. mir hend üs aber scho 3 johr kennt. und den hemer halt immer intensiver sms gschribe... und jo dän ime schuellager isches passiert. mir hend üs zum erste mol küsst. kurz druf hani den a mit mim frünnd schlussgmacht. wel er isch den so iversüchtig worde, ohni grund.. und das het mir total abglöscht und üses verhältnis isch a nüme so guet gsiii. klar ischs a es bizteli wegem andere typ gsiii. uf jede fall het mir d kollegin di ganz zit verheimlicht, dass sie au uf ihn stoht!!!!

und so hemmer immer mehreri problem kah obwohl mir nöd zämä gsiii sind. sie het immer versuecht üs usenandzbringe. enand z schlecht mache... etc.

und ja, am exame hemers den versuecht. mir hend de ganz abig lang umeknutscht... isch mega schöööö gsiii. und kurzdrufabe e wuche spöter simer a zeme gsii. mir hend üs 4 mal pro wuche gseh. und ja denn isch fertig gsii. dasd heisst, er het mir es sms gschribe, das isch am samstig morge gsiii, nochdem er sich siite em dunnstig nüme bi mir gmolde het. er het a nüme uf sms gantwortet... i ha schiss kah. uf jede fall isch i dem sms gschtande " es isch fertig, sorry " . voll bilig, nöd?! okay, bi natürli voll am bodezerstört gsiii. hanem gschribe, aglüte aber er het nie abgnoh, geschweigedenn gantwortet. am sunntig druffä, het er mir es 2 sms gschribe; " i wöt nöd nomol en mensch verlüüre, wo mir öpis bedütet " ja hallo?!mich het er so guet wie verlore! jänu. . . er het den druffa<be gmeint, er brüchi nochli ziiit. würs aber gern wider mit mir veruseche. toll!!! *heul*

i ha ihm nümä gschribä sit do. bis ich den gescht erfahre ha, dass er anschinend wider mit de ex zämä isch... phuuuu und wer seit mir das?! die kollegin wo mir die ga<nz zit verheimlicht het, das sie a öpis vo ihm wöt. suuuper!!! i glaube ihre generell nix meh. aber das het würkli es fünkli worheit debiii. und ifinds eifach verdammt schad, dass er mir noher understellt het, i segi voll verklemmt. und mir passit eifach nöd zämä. so e frechheit. und denn het er hüt es sms gschibe: du bisch e schlampe, hesch en neue, i has vo 4 people erfahre, dasst en neue hesch. ( spinnt de? ) er macht mich absichlich schlecht. aber wenn er zerst seit, i segi verklemmt und jetz no, i seg e schlampe, dass passt doch nöd zämä oder?! so e **********!!!!!!

druffabe het er gmeint, er hetis glich no mit mir versuecht. wel d gfühl seget no do... bla bla bla. wers glaubt!!! ich loh mich uf jede fall nlüme drileggge vo dir. du bisch soooo miiiis! das macht mer eifach nöd. und scho gar nöd noch dere ziiit wo mir duregmacht hend. es isch sooo lang gange bis ich das vertraue zu ihm ufbaut kah ha. und jetz missbrucht ers eifach. alles i einem isch über es johr immer so gange. mir hend immer de kontakt ghebet. und das mitttedrin i minere beziehig. er het mich so verrückt gmacht. i chas chum sägä und drum isches a<u so schlimm...

es isch echt shclimm. i chas no immer fascht nöd glaube.

*heul* :( :( :( :( :( X( X(

i meine, i ha denkt i segi nöd eifa<ch nu e troffäe für ihn. es seget au gfühl debiii. und i ha das au gmeint. denn wen mir üs troffe kah hend. isch er so leidenschaftlich und romantisch gsiii.... wow eifach traumhaft. und den vom einte uf de ander tag so komisch!!!!

jääänu. i wär eh nöd grad sofort mit ihm is bett ghüpft.

und das wird er au gmerkt ha, und drum denki mol het er sich trennt!!!

*heul*

also das wär mini story!!! scheisse, hä?!

isch halt chli lang worde aber es het use müäse!

kussi dongido

jaja i loh ihn jetz in rueh.

Tuat miar mega leid für di, isch echt a blödi und trurigi Kschicht. Hoffa diar gots bald besser :trost:

Kiss verysad

Frage nicht wann ich aufhören werde dich zu lieben!!

Frage lieber, wann ich sterben werde........

hey verysad,

wahre worte.... ;(

leider.....

wie gehts dir denn im moment so? hört sich ja nich sooo toll an...

*in den arm nehm*

ganz ganz ganz ganz liebe grüße, kiss

sarah

Seite 4 von 14 · 269 Beiträge in diesem Thema